Inspiration från andra kan ge så mycket...

Åh, jag är full av endorfiner efter en powerwalk ute - det känns fantastiskt! Sen har jag ätit lax med ris till lunch. Det är städat och fint och en timme kommer gästerna. Sen kikade jag på facebook och såg min tjej Em skriva en fin rad på sin status - det verkar gå vägen för henne på jobbfronten och det känns otroligt inspirerande nu i dessa tider. Emily har kämpat med intervjuer detta år, kommit långt och nu äntligen verkar det som att hennes jobbsituation har löst sig! Det ger mig inspiration till tusen. Vi ska ses på tisdag, eventuellt, för en promenad - jag hoppas att vädret tillåter det! En annan tjej som har kämpat är Dorotka - hon är sjuksköterska och så bra - hon har också fått jobb, så det är great!

 

Vad inspirerar dig?

 

Min stackars syster har varit dålig i två dagar, är i Svalöv och jag hoppas att hon kommer att må bättre. Blir lite orolig, storasyster som jag är...

 

Dags att vila lite, har ni kollat in sidan www.healtwatch.se? Jag har en hälsodagbok där och fyller i hälsostatus ca 1 gång i veckan...

Kommentarer
Postat av: Dorot

Vad snäll du är!

Ja juz jestem w Lundzie, siedze na materacu w pustym mieszkaniu i romzaiwam z tata na skype. Bylam na drobnych zakupach w Åhlens (kileiszek do wina zbil sie po drozdze, a chcialam wzniesc toast z tata i Grazyna). Kupilam tez kosz na brudy i kosz na smieci do lazienki...

Zapalilam swieczki i ciesze sie nowym mieszkankiem. Jakich gosci masz?? Co do jedzenia??

Milego wieczoru, mysle o Tobie i tesknie za Toba

Buziaczki

2009-12-06 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback