Klar för idag - nöjd och belåten

Puh. Trots ledig dag har det varit full rulle - men snart ska jag sova jag med. Upp klockan 06.30 för att fixa lite innan jag drar till jobbet - mellan 10.30-19.15 är jag very busy med kycklingvingar. Men idag har jag lyckats

 

1. Baka tre plåtar lussebullar

2. Våttorkat golvet i badrum och kök

3. Pratat i telefon med Angelika - en fika nästa vecka med gänget förmodligen

4. Handlat lite lycka i form av en stående adventsstjärna

5. Ätit lussebullar, en för Dorot också!

6. Läst i Märk Världen

7. Ätit en väldigt god lunch

8. Pratat med Emsan! Det verkar som ett nytt jobb är klart!

9. Funderat på livet i stort och smått

10. Varit på Trädskolevägen och slängt burkar och tidningar

11. Gått en promenad i eftermiddags

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Dorot

Vad duktig du är gumman! Men jobba inte för mycket. Kom ihåg att vilan också är viktig. Kram

2009-12-04 @ 11:25:31
Postat av: Jenna

Vilka fina lussebullar du har gjort :) Jag ska se till att baka några plåtar nästa vecka!



Trevlig helg!

2009-12-04 @ 21:33:16
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback