Uppsala - out of town! And Happy Valentines to all!

Hej kära läsare och vänner! Har ju varit bortrest i några dagar, dels har jag varit i Tallinn med mamma, det var trevligt. Jag promenerade mest medan mamma åkte skridskor. Vi hittade en trevlig restaurang, men eftersom man fick så lite mat (dock god) så beställde vi givetvis efterrätt också. Hade lite svårt att sova på båten, men det gjorde ingenting för det gjorde att jag sov bra hemma istället - efter att ha tittat på Let´s Dance. Kitty åkte som ni vet, jag tyckte nog att hon förtjänade att vara kvar ett tag till...Men, å andra sidan röstade jag inte så...Ja just det, bilder från Tallinn kommer inom kort!

Nu är jag i Uppsala med syrran min och vi har gått en långpromenad med pappa. Innan dess var vi och åt asiatisk buffe, där vi även träffade på pappas vän Staffan. Det blir utgång ikväll också och sedan lite Melodiskandalen, eller jag menade festivalen!

Ha en trevlig Alla hjärtans, så syns vi, förmodligen på måndag!

Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback