Ut och fika med tjejerna! Men det är...

...även fastedag idag så jag ska ta det lite lugnt! Gick upp ganska sent, vid elva, och ska snart åka in till stan. Vi ska gå på Waynes coffee på Sveavägen. Var där och fikade med Emily för någon vecka sedan, det var trevligt och de har mycket mat att välja på (det är köttfritt idag som gäller). Sedan har jag inte så många andra planer, förutom mässan ikväll med Agnieszka. Hon och min syster kanske kommer över till mig imorgon, det ska bli kul! Ska övertala syrran att ta med sig plattången, håret blir så fint när hon har plattat det! Vi ska nog äta något gott också...

Såg film med Sammy igår (och ja, det blev en mumsig semla från Thelins, me very happy!), det var The last king of Scotland, den var bra. Riktigt bra. Hemsk också. Men vilka insatser från skådespelarna - fantastiskt! Så den kan jag rekommendera.

Måste de bara prata mat på radion - jag är ju jättehungrig!

Kram
Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback