Vilken dag! Och livet fortsätter...

Melodierna skrålar, vem strålar mest ikväll? Jag hänger inte riktigt med i svängarna utan väntar istället på den stora finalen i Globen. Jag vet, det finns säkert fördelar med så kallade delfinaler, men om man inte orkar boka varje lördagkväll i en månad då? Ja just det!

Jag är nöjd med helgens insats när det gäller jobbfronten! Sålde ganska mycket pasta och pratade mycket med kunderna, det var en trevlig butik därute i Sollentuna/Häggvik. Dessutom hann jag träffa lite jobbkompisar samt andra personer som arbetar i samma bransch! Men nu, nu är jag trött och längtar efter min säng. Har träffat två kompisar efter jobbet och det var jätteroligt, verkligen!

Morgondagen är inriktad på mässan klockan elva och sedan ska jag på Gröna Linjen igen. Agnieszka kom på den fantastiska idén att göra schabowe, det är jättegod mat, panerad kycklingfilé om jag inte minns helt fel.

Och nej, Petra Mede är inte rolig. Tycker jag.

Emilia, den roliga.


Framtiden är ljus...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback