Andas in, andas ut!

Puh, nu kan jag andas ut lite grann - ingen mer stress när det gäller packandet - för jag är klar (peppar peppar!). Har varit ute en stund men annars visar stegräknaren ynka 5895 steg, inte vad jag har planerat med andra ord. Men det kommer. Synd att jag inte får en krona för varje steg jag tar, då kanske räknaren skulle visa resultat!

Nu sitter jag och dricker en kopp kvällste och tänkte sedan duscha och bädda ner mig och läsa fortsättningen på boken som jag fått av Emsan! Köpte för några dagar sedan en ny kalender, så den har jag börjat pilla med lite grann. Och imorgon står det "flytt" med stora bokstäver!

Men, nu vill jag bara varna för att bloggen kanske inte kommer att vara lika uppdaterad under helgen och början av nästa vecka - och det beror på att jag inte skaffat Internet än till den nya lägenheten. Detta ligger högt uppe på min priolista och jag hoppas kunna blogga ordentligt igen i nästa vecka. Men kika i då och då, kanske att jag lyckas med några inlägg i alla fall!

Kramar
Emilia



Kanske inte den mest lyckade bild, men är man söt så är man!
Kommentarer
Postat av: Svennis

Aha, bra att det är packat och klart.



Imorgon åker jag förbi Solna 15:47 och är i Alvik 16:06. Mejlat Göran att antingen ses i Alvik eller Hagalung.



Jysk har extrapris på sängar. Från 1400 till 4750, var en säng som såg bra ut.



Kram natti

Svenne

2009-01-01 @ 23:11:15
URL: http://musakon.webbland.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback