Internet! Fantastiskt!

Hej därute på nätet! Snyltar lite på min kompis Sammys Internet och det känns bra. Jag har blivit lite handikappad pga att jag inte har denna fantastiska möjlighet hemma hos mig (än). Men så fort jag vet hur det blir med fuktskadan i mitt hus, då ska jag satsa på att fixa resterande också! Jag hoppas att ni har det bra, men visst är det  trist ute? Hua. Grått och blött. Hellre kallt med vacker snö, säger jag bara! Såg att ni var en del som kikade in på bloggen igår och det är roligt, ni fick en del att bita tag i hoppas jag! Promenader i fokus och än så länge tycker jag att nyårslöftena håller - jag antar att ni har ett hum om vad de handlar om....Idag glömde jag dessvärre stegräknaren, men jag får plussa på några extra steg när jag skriver ner dem på www.motiomera.se, en tjänst som jag har skrivit om tidigare.

Hade ju tänkt att gå och simma idag, samt bada jaccuzzi. Men det blev inte så, för jag steg upp alldeles för sent och skyndade iväg på ett möte. Men imorgon kanske? Eftersom jag har varit lite dålig tänkte jag ta det lite lugnt rent träningsmässigt och därför känner jag att simning kan vara något. Och då kan jag äntligen utnyttja den fina bassäng med varmt vatten som Planet Fitness har på nedre våningen. Ah, det vore skönt. Idag har jag kurs i kyrkan på kvällen, men innan dess tänkte jag gå på kvällsmässan, det är alltid trevligt!

Hoppas ni tittade på min och Svennis video på hans blogg: www.musakon.webbland.se/blog

Kram
Emilia



En liten Marre ute på vandring...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback