Friskisutejympa, bror och Ania, livet!

Jag var på utejympa igår - FANTASTISKT roligt. Ja, det var utan tvekan något som jag ska göra igen!! Det var härligt väder, bra ledare, bra musik och jag var full av energi (överskottsenergi) och efteråt mådde jag prima ballerina!

Sen var det bara att åka hem, duscha, äta....och in till stan för att träffa min bror och hans tjej Ania. Vi hade en riktigt trevlig kväll och jag var hemma efter ett. Det blir ett inlägg med bilder med gårdagens mat (som smakade mycket bra, jag var nog kock i mitt förra liv!) och från kvällen med bror. Är inte Ania söt så säg? Dessutom så är min bror lite avis på min kamera, för Ania blundar alltid när han tar bilder med sin megablixt, men med min söta lilla kamera blir det alldeles lagom med blixt, se nedan!!


Blomkålsmos med lax och avokado!

Kikärtsbiffar, cremefraiche med chili, räkor, sallad

Glass i  stora lass!

Söta Ania!

Vi tycker om varandra tror jag...!

Jag får adoptera dessa två! :)

Mina fina fötter vilade på balkongen!
Kommentarer
Postat av: Molly

ser mkt gott ut :)

du får ha en fortsatt bra dag samt en bra helg :) kram

2009-07-17 @ 14:42:01
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

http://renstad.nu/candidate.php?id=1242



rösta på idil mohammed

2009-07-17 @ 14:44:05
Postat av: Jenna

Det såg ju kalasgott ut :) Roligt med utegympa! Det var nog minst 10 år sedan jag var på det sist. Måste nästan passa på i sommar. Riktigt härligt att få röra sig utomhus i naturen!



Jag jobbar mest på Sats Stureplan, men en del även på Stadshagen. Brukar du träna där? :)



Hoppas du får en trevlig kväll!

2009-07-17 @ 18:23:13
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Sven

Många kramar från en trött Svenne. Det tog en halvtimme innan jag fick tag på Frasse. Men han mår bra och sover nu.

Tack för idag

2009-07-17 @ 22:28:44
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Ulv4wt5NuvM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback