En hund senare...

Ja, det var ett välkomnande som hetter duga när jag kom hem för att hälsa på Marius. Först såg han nästan förvånad ut: "vad gör du här?" men sen pep han till och började att hoppa och pussas. Man får lite boost på det sättet! Vi har dessutom varit ute en stund, men vädret är sisådär.

Våfflor blev det nu på förmiddagen tillsammans med Ania, det var mumsigt, men jag överåt inte på något sätt. Det var verkligen länge sedan jag var här. Planen som följer är att vi ska gå ut igen vid ett och sedan när vi kommer tillbaka, så ska jag ta det lugnt och fixa lite med saker som ska skrivas. Klockan halv fyra ska jag börja röra mig, har en del hemma att ta tag i.

Var nöjd med allt som livet ger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback