Hemma hos Maria!

...får man te som smakar jättegott. Och hon är rund om magen - det ska komma något snart och det är jag glad för! Vi har haft en trevlig eftermiddag tillsammans och det är så roligt för ibland har våra hjärnor sådana tankeflöden att det blir en massa energi i luften. Vi pratade om barnmorskor, läkare och arkitekter - det finns ju hur många sorters arkitekter som helst! Maria är landskapsarkitekt men på sitt jobb kallas hon planarkitekt. Vi pratade om rumslighet och vad det är som länkar de olika arkitekttyperna. Mycket intressant eftersom det är ganska nytt i mina öron. Och så fick jag se massa gulliga filtar och kläder. Jag har sagt att hon inte får bli förvånad om jag "råkar" bo där i sommar! Ah just det politik var också på listan, vi ska båda gå och rösta. Typ snart.

Nu är jag så där apatiskt trött och det kostar att ligga på topp! Men det är skönt också att inte ha en massa att göra. Där ljög jag lite, för jag har en härlig disk som väntar. Jag skulle kunna ha en blogg som enbart handlar om disk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback