Ja vad roligt med så många besökare!

Dels för att jag gärna ville dela med mig av mina recept. Och dels för att det är roligt att veta att ni har varit och hälsat på "hemma hos mig"! Bloggandet har blivit en del av mitt liv och jag gillar den delen.

Jag är ju med på nätverket http://www.driftig.nu/ och de har en del tips på hur man ska synas och hur man ska använda nätet som kommunikationsverktyg. Tyckte det var intressant hur vi läser på nätet, så jag citerar från driftigs hemsida:

"En vanlig läsare på webben:
* Skumläser
* Är aktiv och otålig
* Har väldigt olika bakgrund, kunskap och erfarenheter
* Läser cirka en femtedel
* Har ögon som rör sig som i ett F
* Har makten "

Jag och syster håller på att diskar och städar. Senare ska jag till Friskis. Plus att jag tvättar om kuddarna, eftersom de luktar lite skumt. Måste torka dem ordentligt, det är viktigt, annars mögglar de inuti!

Vad gäller maten idag så åt vi havregrynsgröt med päron, kanel och sojamjölk. Till mellis blev det gårdagens pankisar med lite mango, keso, nötter och kanel. Lunchen har redan tagit form i mitt huvud - ni får se sen!

En sån här är jag sugen på!

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat! (TÄVLING JUST NU!)

Sv: Tack för din kommentar! Blev väldans glad, var tvungen att skriva lite om den ;)



Intressant läsning om vad en vanlig läsare på webben gör, känner igen det där med otålig. Men det är jag i vanliga fall också och inte har jag någon lust att vänta på saker, är lite smått stressad i många situationr och det är ju inte så bra..Hm. Fick mig en tankeställare såhär på morgonen!



Hoppas du får en bra dag! Kram

2009-06-04 @ 09:56:08
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback