Lite lat kan jag väl få vara?

Ja, det är klart att jag får. Låg och drog mig länge idag, blev lite smått chockad när jag såg på klockan. Men, jag begav mig till Skanstull för att träna och var där i ganska precis en timme. Nu har jag börjat springa på löpbandet (förut gick jag mest) och så tränade jag rygg, triceps och bröst. Det blev lite stretching mot slutet, så jag är nöjd!

Sitter och funderar. Solen lyser in genom fönstret och det är tyst och skönt. Om en halvtimme är det tvättdags, vilket innebär att jag kan ta det lugnt i några minuter till. För några dagar sen var jag och Agnieszka inne i en bokbutik, jag tror det var begagnade böcker också och jag hittade "KBT i utveckling" av Anna Kåver. Hon har skrivit en del böcker och jag har bland annat läst "Att leva ett liv, inte vinna ett krig - om acceptans", så därför var det en ganska självklart köp. 80 pix fick jag betala och det är det ju värt. Ska börja läsa den i veckan, eller när jag är klar med "The Secret". Jag har ännu inte gjort listan på saker som jag vill göra, men det kan hinnas med idag. Samtidigt så ska jag sätta mig in i det egna företagandet - hur det går till och vad jag bör veta. Kanske att det kommer lite på bloggen om detta aktuella ämne! Och så kan jag länka det till www.driftig.nu.

Dags att sortera tvätten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback