Soliga Söndag!

Hej därute. Det kurrar i magen och det får snart bli dags för middag. Åt matsäck idag, var nämligen ute på eskapad i Upplands Väsby tillsammans med min medvandrare Sven - mer om det samt bilder kan ni läsa om här: http://vandrarna.wordpress.com/

Sitter och funderar, har en massa småsaker som ska göras, en del mail som ska iväg, rapporter som ska skrivas (tack Nisse!) och disk som ska diskas...Kan det vara dags att skriva en liten härlig lista som jag med tiden kan kryssa av? För annars går jag omkring och tänker på samma saker hela tiden.

För några inlägg sedan skrev jag om att hälsa ska vara prioritet nummer 1 och att tacksamhet ska vara en del av det. Utvärdering så här några dagar är att det går ganska bra. Framför allt har det varit bra på fruktsidan, mycket frukt (en god melon bland annat) och försöker äta bra. Har haft lite ont i magen, men det är nog relaterat till att jag gör för många saker och för snabbt, hinner inte reflektera - det måste jag tänka på. Däremot mina vänner så gör Yogaandningen underverk för mig och den är perfekt för resan Enskede Gård - T-centralen!




Han satte sig bredvid henne. Typiskt, tänkte hon, just när han hade lämnat den inre scenen, så gick han igen. Idag kändes det som han satte sig extra nära, men hon visste också att hon hade förmågan att överanalysera saker och ting. Pratade de inte lite längre än vanligt? Samtidigt visste hon att gårdagens nyhet hade slagit ner likt en blixt i hennes inre och detta påverkade givetvis hennes sinnesstämning...


Inre observation av en ung kvinnas tankar någonstans i Stockholm


Kommentarer
Postat av: Matilda

härliga foton!



sv: tack så mycket! :-D

2009-05-04 @ 10:30:16
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Nisse Norr

Verkligen fina foton, ser så somrigt ut, även maskrosor är fina. Blir så sugen på melon och det som finns i glaset (undrar vad för gott det är). Kyrkan ser välbehållen ut. Tankarna går till de vita grekisk-ortodoxa kyrkorna.

2009-05-04 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback