Sudda, sudda, bort din sura min!

Bra start på dagen? Nej, inte för min del. Varit stressad och magen har haft ont. Men nu, nu är läget under kontroll! Har städat och fixat här, vill ju att det ska vara fint när brorsan kommer! Och min fina syster har plattat håret mitt och ska sedan hjälpa till när min mamma kommer ikväll. Jo, för jag har en del att fixa i lägenheten, men själv är  jag borta, för jag ska på kryssning, med 20 andra tjejer - det ska bli så roligt. Båten går klockan sex, men vi ska ses lite tidigare allihopa!

Nu har jag gjort mig en smoothie på banan, bär, juice, och yoghurt - mums! Och så är jag glad att det är städat (någorlunda i alla fall!) Bloggen kommer att uppdateras imorgon eftermiddag och då kan jag berätta hur det var på kryssningen!


Kommentarer
Postat av: Sven

Hej,

jag har läst på din blogg och det ser riktigt bra ut. Vilket fint hem du håller på att få.

Vi hörs

kram

vandraren Svenne

2009-05-29 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback