Träningslust!

Några bra dagar har det varit när det gäller fysisk aktivitet - jag vill träna och jag tycker att det är skönt. Idag blev det löpbandet i ca 20 minuter och sedan var det biceps och axlar som gällde. En hårdkörare försökte jag med och jag är ganska nöjd. Lite mage på slutet. Sen träffade jag min bror! Det var så mysigt att ses, men det var alldeles för kort - han skulle iväg till Karlstad sen. Men han kommer ju tillbaka, jag har bestämt att han ska komma hem till mig på fredag. Så jag hinner nog städa tills dess...Vi åt på ett trevligt sushiställe på Vasagatan och så hann vi käka lite blåbärsglass också. Måste säga att jag var full av endorfiner efter träningen så brorsan undrade nog hur det var med mig! Nej då, han är van att jag är lite smått galen, plus att jag har ju bara en bror! (och två systrar!).

Efteråt så träffade jag en kompis från kyrkan och vi hade jätteroligt ihop. Vi har bara träffats några gånger, men idag fick vi känna av vårt sällskap med varandra - suveränt! Vi gick dessutom på mässan tillsammans och idag var det något särskilt som hände. Kan inte säga exakt vad det var. Tror att "tacksamhet" är en bra beskrivning! Senare tog vi oss en tripp till Åhlens där vi kollade runt lite grann. Vi träffade även på Christian, han skrämde mig lite, men sen såg jag att det var han. Håller nu tummarna för att det ska gå bra för dem båda, hon ska skriva en vetenskaplig mini-uppsats och Christian lämnade in sin C-uppsats här i veckan (ska försöka hinna läsa den också!).

När jag är klar med surfandet och lite annat ska jag sova. Imorgon ska jag på massage - ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback