Jag som trodde jag var kvar

Jag har haft en bra dag, så tacksam för alla människor som jag har mött - bland andra Maria och Klara (och Mike en kortis). Det var så att jag igår avbokade vår träff för det kom upp arbete - men! Jag blev klar tidigare och fick ett sms från Maria att hon satt själv i Liljeholmens Centrum. Så det var en bra idé att träffas, för jag var också ensam, kaffesugen och behövde hitta strumpbyxor att ha under byxor. För er som inte har märkt något så är det alldeles kallt ute. Jo jag vet, inte alls roligt. Och vi hade en bra stund tillsammans på centrumet. Marias bror fyller 30 år och hon behövde hitta en present på temat manlig fåfänga - jag vet att risken är liten att han är inne på min blogg, så jag viskar (ssch, säg inget!) att ansiktsmasker passade alldeles utmärkt för detta ändamål!


Klara var lite smått lycklig att få sitta i selen (obs! vänd framåt - mycket viktigt!) och gick och ögonshoppade med oss - mycket roligt! Jag och Maria hade också roligt och fick oss lite inspiration på Inspira (som är en butik som liknar Kreatima). Vi har bokat måndag - då blir det lunch och promenad! Det är så bra, trivs i sällskapet och får röra på mig mycket ute i det lilla dagsljus som vi numer erbjuds (klockan 16.00 är det mörkt...)

 

Sen var det yoga-time med Janne Spetz i vanlig ordning - ett bra och ganska "jobbigt" pass (stundtals) men jag var mer närvarande än sist! Och vad mysigt det var efteråt med lite te och snack med Janne och de andra - verkligen suveränt. Vi snöade in oss på det här med "spår av", dvs att det kan finnas spår av allt möjligt i mat, efterrätter, livet etc. Exempel: Emilias blogg, kan finnas spår av humor - hängde ni med där?

 

Lite smått kan jag skriva att min artikel om Elizabeth Gummesson nu finns på Fitmama - klicka här om ni vill läsa!

 

 

 

Den här kan ni klura på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback