Ett råd

Det är så att jag ska simulera att jag ger ett råd. På något sätt vad jag vill lämna till världen efter mig. Samtidigt känns det svårt, eftersom det finns mycket som jag tycker är viktigt. Så här kommer det, ett råd:

- Ta vara på dig. Det innebär att du respekterar dina gränser, på riktigt. Det innebär också att du ger din kropp vad den behöver, både till det fysiska och själen. Det betyder att du ser dina möjligheter och låter inte begränsningarna plåga dig. Det är okej att inte vara perfekt. Ja, det är till och med bra att vara alldeles DU.

Nu råkar jag veta att du som läser bloggen har en del erfarenheter som du bär på. Vilket är ditt råd?
Kommentarer
Postat av: Kinga

Oj, det var ett helt fantastiskt råd.

Det råd jag skulle ge är snarlikt, så kan inte hjälpa dig tyvärr :)

2009-10-08 @ 23:38:58
Postat av: Sven

Hurrö Emilia! Du är ju så klok. Låt bitarna ramla på plats, koppla av, ansträng dig inte, vänta, tänk inte så mycket.



Låt livet komma emot dig, låt det passera genom dig, cirkulera, fantisera och växla.



Du är bäst

kram

Svenne

2009-10-09 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback