Inspirationsbrist – behöver komma ut!

Ja, jag arbetar enligt en affärsplan och ibland är det så att man ”måste” göra trots att det känns trist. Det är roligare att arbeta när man har inspiration och ett go. Inget av det så det är dags att gå ut och vandra på Warszawas gator och ta en macciato på ett trevligt kafé – låt inspirationen flöda! Jag ska dock akta mig för caféer med allt för rökig atmosfär.

 

Idag var jag och hälsade på Apap (hund) och Pigulka (en liten söt katt) hemma hos min morbror Andrzej. Det var kul att se dem leka! Annars har det varit ganska lugnt idag, somnade igår tidigt och vaknade klockan nio. Dessvärre har jag en jobbig huvudvärk som följer mig idag, men kanske att det blir bättre när jag går ut.

 

Imorgon ska jag hem! Det känns alldeles lagom om jag får säga det själv!

 

 

Kommentarer
Postat av: Dora

Du är jättefin med din nya hårfärg :) Har du klippt dig också?? Kram och trevlig resa hem.

2009-10-20 @ 18:17:56
Postat av: Sven

Välkommen hem när du kommer hit. Ordningen återställd :)



Kram Svenne

2009-10-20 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback