Tusen tankar i en ostädad värld

Åh, jag blir så trött. Vet inte var jag ska börja. Först och främst - träningen är inställd med hänvisning till att jag är alldeles för trött. Det går inte, jag måste lyssna på kroppen. Och knoppen. Jag gav ju Rådet med stort R för några inlägg sen och det är bäst att leva som man lär, eller hur?

I alla fall. Nu är det projekt städning som gäller - jag ska ta det i etapper. Först ut är soffan som är min allmänna "här lägger vi allt" - plats. Så kan det ju inte vara. Nej just det. Klockan tolv har jag tvätt, men det är en liten sådan och klockan 14.36 (!) kommer Svenne över. Jag ska bjuda på mat. Det lutar åt lax. Sen är det soffbordet som är fullt med pinaler. Och kläder överallt. Jag vill skura golvet härinne. And so it is.

Nu kör vi. Jag borde skapa en kategori som heter Städning, men jag vet inte, det känns lite trist?

Lite om företagandet då - jo, jag har ett upplägg på en artikel som skulle passa alldeles utmärkt till typ DN eller SvD. Men inte vet jag, ska jag våga? Friskt vågat hälften vunnet. Får känslan av att det skulle kunna bli ett JA. Sen är det så att jag har en massa företagspapper överallt. Men jag var, som jag tror jag har nämnt tidigare, på ÖB och shoppade pärmar och register. Väldigt Vuxet - VV. Kanske att jag skulle sätta mig i en kvart och sätta in det som ska sättas in...Och Svennes kostanalys - hjälp, hörrni, jag har inte tid att sitta här och blogga - the real world is waiting!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback