17.13 Det är snart dags för middag

Och det här lyssnar jag på. Den låten var på yogan igår och den är finfin. Janne, vår yoga-lärare gav tips på en bra musikaffär som ligger på Skånegatan, så där ska jag kika lite. Fast har ju en massa tråkiga räkningar som ska betalas nästa månad. Men det finns ett mellanrum där det finns plats för utgifter också. Just nu har jag lagat färdigt middagen till mig och Sammy. Thailändskt blev det. Saknar Thailand. Men det kommer en tid för det också!

Jag och Svenne ska gå på Bröderna Lejonhjärta i december (snacka om att vara ute i tid!) och det ser jag fram emot. Kanske en liten lista på saker att se fram emot? Here it comes:

1. Åka till mormor och morfar
2. Göra en lyckovägg (ni som köper senaste MåBra vet vad jag menar) eller lyckokollage (härmed anropar jag min vän Kinga - vi brukar göra sådana saker ihop!) 
3. Göra min livslinje (har förskjutit den från dagens planering, den är för viktig för att bara göras på en timme)
4. Träffa Sven, Ulliz, Emily och andra fina vänner
5. Träna imorgon förmiddag (jag har haft en veckas paus, lite drygt)
6. Titta på TV
7. Köpa ett par röda skor
8. Hitta en vintagejacka till bra pris (tips tas emot)
9. Min födelsedag (det kommer en önskelista på bloggen inom kort)
10. Thailand (jag kommer att fixa det)
11. Julafton
12. Nästa yogapass
13. Mässan på söndag
14. Bio med Kinga plus sushi
15. Morgonpromenaden imorgon
16. Träffa pappa i helgen tillsammans med syrran
17. Läsa böcker
18. Gå och jobba på Fridhemsplans bibliotek (alltså sitta med datorn, surfa runt och dricka ekologiskt kaffe)

Ah, nu känns det bra!

Tjingeling!



Lyckan i att hitta en boll...
Kommentarer
Postat av: Sven

På fjärde plats tillsammans med Ulliz och Emily samt alla andra fina vänner. Det känns bra.

En stor kram till dig min vandrande vän!

Må bra

Svennis

2009-09-23 @ 19:33:57
Postat av: Emily

Instämmer med föregående talare.:) Är glad över att få vara med på din lista. Vilken ära!!!! Ser fram emot långsam tid med dig.:)



Kramis Em

2009-09-23 @ 23:47:05
URL: http://www.emforme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback