Helgen fortsätter i gott sällskap!

Ja, det är mitt egna sällskap, och jag är synnerligen trevlig att vara med: jag badar fotbad, bjuder på kaffe och te och det är absolut inga krav på aktiviteter. Det är bra att vara med sig själv helt enkelt.

Igår kväll var det dags för en kväll med några bekanta från kyrkan (det där lite torrt, jag menade vänner). Vibeke hade gjort så fint med dukning i ett lusthus och vi hade tända ljus och god mat. Sällskapet var trevligt och det blev samtal om kyrkan, om oss och om livet. Allt detta på en kväll, det ni! Jag kom hem först vid tolv och då var det bara sova som gällde...!

Idag var det kyrkodags igen. Pater Erwin hade ett bra framförande/predikan idag - jag lyckades lyssna igenom utan att i princip tappa tråden - jag blir bättre och bättre på att hålla fokus (yogan kanske har den inverkan på mig...)

Det var även träning på schemat idag - en effektiv timme som resulterade i konditionsträning, rygg och framsidan på benen. Sen har jag varit hemma och ungåtts med mig själv - riktigt trevligt!

Måndag innebär ny vecka - nya utmaningar och jag ska testa med briefing och bättre planering. Alltså att jag går igenom den planerade dagen på morgonen för eventuella justeringar. Jag säger som så här: Imorgon mellan
06-09 är jag i tvättstugan och doserar tvättmedel...Alltid härligt med den sorten av morgonpass!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Oh ja! Tvättstuga är alltid lika roligt ;)

2009-09-14 @ 13:56:13
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback