Jag bestämmer mig för en bra dag!

I morgonsoffan på fyran satt Michael Nyqvist och pratade om sin bok När barnen lagt sig och hans liv som adopterad. Bra, känslofyllt, man undrar hur det skulle vara...Sen sjöng Ane Brun "True colors" och jag har hittat en artist som faktiskt är riktigt bra - här kan ni lyssna på låten.

Nu måste jag bestämma mig och ja! Det blir en bra dag idag...Ingen stress, bara softa, pilla sig lite i naveln. Kanske en mindfulnesspromenad? Kan gå. På måfå. Jag tror det är viktigt att understryka det, så att man inte glömmer bort det.

Igår var det också bra - tränade och stod i. Har även hittat lite av en förebild - Zarah Öberg. Den här tjejen är otrolig och det är hennes mål att påverka - varje sekund. Kika på vad hon gör och vad hon kan här!

På kvällskvisten var det slappa-tema hemma hos Sven - förutom att vi då var väldigt aktiva i köket. Vi lagade ris, med kyckling och sedan stekte vi upp en massa kantareller - så gott. Jag blev mätt och ville liksom vara mer hungrig eftersom vi hade en god paj till efterrrätt - men det gick inte utan paus..! Vi tittade på Tv4 Comedy, en serie som vi följer lite grann. Sen fick jag skjuts till Odenplan och hem för att göra det jag gillar allra mest - sova!

Nu hörrni, ska jag fortsätta att ha en underbar dag!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback