Linssoppa is the grej!

Alltså - jag har mött Guds Gåva till myndigheter idag - han heter Anders och kan sin sak och lite till. Mitt förtroende ökade med 120 % (statistiskt säkerlagt, hehe).

Snäll som jag är sitter jag nu med Marre i Solna, vi har varit ute på en liten promenad (idag höll jag kopplet extra hårt med tanke på igår...) och han har fått sitt fredagsmys: varma morötter med Bregott! Han har det bra, det lilla busfröet och själv har jag satt i mig en linssoppa som heter Duga - gott och nyttigt! Mitt fredagsmys istället för OLW chips.

En annan god nyhet, förutom Anders, är att en väldigt speciell person, nämligen Emily, har tackat ja till ett bra jobb. Tycker att det är på sin plats med ett GRATTIS, lite on-line, så att säga. Emily är inte bara en av mina bästa vänner, hon är så smart att ordet smart inte ens räcker till. Om ni vill veta mer om denna kanontjej så kika på hennes hemsida: www.emforme.se! Heja Emily! Nu håller jag tummarna för Ulliz, bästa vän också, som ska på intervju på tisdag. Vi kan väl kollektivt hålla tummarna?

Det är så kul, jag måste ha ökat försäljningen på MåBra:s nyaste nummer - jag kan räkna upp i alla fall sex personer som har köpt tidningen. Ni som undrar varför: jag och Höckert-Sven är med i lättviktarbilagan! Kika gärna på vandrarnas blogg, där kan ni få ta del av hela Gröna Linjen-konceptet!

14.18 går bussen till Solna Centrum - jag ska till Kista och träna och sen träffa Sven för att ha filmkväll! Tipsa gärna om bra köpfilmer - Svenne är på jakt efter det!

Tjingeling




Verklighet om 24 månader? Counting down...
Kommentarer
Postat av: linn

Jag gjorde också linssoppa här om dagen. SUUPERGOTT och väldigt höstmysigt :-)

2009-09-26 @ 09:10:25
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback