Melody Gardot

En tjej som sjunger som en gudinna. Texter som berör och stannar. Hon är cool. Det gillar vi. Det vi också gillar är medeljympapasset på Friskis som börjar klockan 11.45 - där kommer jag stå och hoppa. Svettas som bara den och göra mig av med det där konstiga som tycks gro. Gårdagens oroskänsla ligger under sängen och väntar på att ta tag i min strumpläst. Men jag tar ett långt steg ut och hamnar på täcket på golvet där jag brukar yoga. Men det var länge sedan sist. Men det bästa av allt är: det är tisdag imorgon, och klockan 19.00-20.45 är jag inte anträffbar och borta i kundalini-härligheten.

Dags att göra sig i ordning. Har suttit och klurat på det här med moms hela morgonen - och det tär på krafterna...Dessutom fryser jag om fötterna. Annars är läget under kontroll och i eftermiddag ska jag träffa lilla muffimu Marius. Det ska bli skönt att bli välkomnad av någon som älskar mig helt och fullt.


Denna filur blev nyfiken på mig i Uppsala


Han för mig till vatten där jag finner ro...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback