Att välja. Bort.

Jag har svårt att välja bort. Eller säga nej. Det är nästan som att jag svarar "ja" innan folk frågor. Men jag testade idag, lite mot min vilja. Och det gick bra. Ska jag älska, ja, då ska det finnas tid att älska fritt (Melissa Horn)

Golvet i köket och hela köket är rent. Så skönt att ta sig tid att städa, trots att jag tycker att det är annat som pockar på. Sven och jag har kört igenom hela föreställningen, från start till slut. Så vi ses imorgon i Kista. Och Sven är snäll och ansvarar för matlagning. Jag koncentrerar mig på att bara vara. Klockan ett kör vi, men vi är nog redan på plats klockan kvart över tolv. Det enda jag har kvar är ett citat som jag ska läsa, samt ta med mig böcker att rekommendera.

Nu ska jag vänner, inte hålla mig kvar vid det förgängliga (mer än en kopp förgängligt te) utan istället låta mina fötter få lite värme. Det här var första tisdagen på länge som jag inte träffade Maria och Klara. Men vi kommer att ses, men det är klart att det kändes tomt.

Tack
Tack till Sven, för att du står fast vid din vänskap till mig
Tack Ulliz och Emily att ni ger mig energi
Tack för att du finns, nämner dig inte vid namn
Tack Dorota, för att du kommer till mig snart - vi ska ha det mysigt!!
Tack Maria och Klara för alla tisdagar och måndagar
Tack Carlos för att du tog den där promenaden med mig igår
Tack pappa för att jag fick hänga hos dig i helgen
Tack för min tro
Tack för att jag är jag


Hjälp
Hjälp oss att få till programmet imorgon
Hjälp mig hitta motivationen
Hjälp mig att lämna världen lite bättre
Hjälp mig att se det goda i det lilla
Hjälp mig att bara vara






Kommentarer
Postat av: Sven

Tack Emilia helt enkelt! Kram Sven

2010-04-13 @ 21:31:50
Postat av: Dorot

Tack ska du ha gumman!

Och du ska veta att du har fullt stöd hos mig och jag håller tummarna jättehårt för er imorgon. Det kommer att gå sÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå bra ska ni se.

SOv gott nu vännen och dröm vackert.

Kramis

2010-04-13 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback