Lite skav och kladdkakecraving

Svetten rann. Och rann. Till och med benen svettades. Det är ju bara för härligt. Det är bikramyogan jag snackar om. Inget för softisar. Eller ja, soft blir man. Välstretchad. Och alldeles underbar baksmälla dagen efter. Någon slags kroppslig motivation att röra på mig. Så jag gick på en 90-minutetrs. Powerwalk. Nu ligger jag i min systers säng och begrundar ett konstigt skoskav som jag har fått. Ibland måste man offra sig.

Karin och My som också bor här i huset, håller på att prata kladdkaka. Jag tycker de istället ska göra en. Typ nu, med grädde. Åh jag längtar.

Planen idag! Jag är tillbaka i gamla gängor. Så går det när man sover tolv timmar i sträck.

- planera och lägga upp strategin för en artikel som jag har. Karin ska bolla med mig senare. Kanske syrran också, om hon är snäll.

- skriva en bikramartikel (nu)

- gå till posten

------------------------

Det räcker så, eftersom klockan är tre nu. Jag kan inte har för mycket på agendan heller. Om jag får tid över:

- Läsa i en av mina böcker








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback