22.53 pip. Jag är på gång!

Jag fick avslag på en artikel - men istället för att gräma mig över verkligheten, så tog jag tag i det och såg nya möjligheter. Åh, hur hurtpruttig kan man vara?? Jo, så pass att det funkar för mig. Kan tilläggas att dagen har varit full av inspiration och ett trevligt besök på Lifebutiken i Liljeholmen där jag även ska befinna mig imorgon. Och jag säljer Nutrilett ifall någon undrar. Ska eventuellt testa en femdagarskur här framöver, men har inte bestämt mig. Inte för att jag inte tror på produkten. Men jag älskar ju min mat!

Vad gör man när lägenheten är kall som en istapp? Först och främst så är det ingenting emot vad de hemlösa får stå ut med...Men en quick fix är ju fotbad - det värmer hela kroppen. Och det är oftast fötterna jag fryser om.

Eftersom kategorin är företagande - så kan jag säga att jag fick ett trevligt samtal idag - I am wanted och ryktet sprider sig om demodrottningen. Men inget är bestämt, men visst gör jag rätt i att boosta mig själv med "I´m good"?

Känner ni er lite uppvarvade? Varsågod!
Kommentarer
Postat av: Dorot

de är inte kloka någonstans. Din artikel var säkert bra. Men som du säger, gräma dig inte. DU är så BRA.Kram

2010-02-04 @ 00:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback