Borrrrrrrrrrr

Ja, det är kanske inte så det låter. Men nästan. Här borras det för fulla muggar och det ska installeras fiber. Det är bra. Standardhöjning. Det är inte så att jag är missnöjd med det jag har, men saker kan ju alltid bli bättre. Så varför inte? Trevliga installatörer också.

Jag tycker det är svårt att gå upp på morgonen. Kanske är det för att jag ligger nära elementet där det är varmt och skönt. Men i morse gick det ändå hyfsat. Idag ska jag jobba i Kista Centrum några timmar, det är Nutrilett igen. Nästa vecka har jag en intervju som ska göras, jag kan inte avslöja vad det handlar om - men när det är klart och sålt kan jag berätta mer!

I tisdags, den 9:e februari, var det 50 dagar sedan jag och Svenne startade 100-dagars utmaningen. Det innebär att vi under 100 dagar ska vara ute och gå minst en halvtimme om dagen. Det har gått mest bra, och ofta längre än en halvtimme. Men igår hade jag blodsockerdippar så det sprakade om det. Tacka vet jag kanelbullar och mumsiga kakor på fik! Ibland behöver kroppen ladda ur! Nu ska den däremot ladda med kaffe! I love the smell of coffee!




Kommentarer
Postat av: Dorot

Tror mig eller nej vännen men tom jag har det svårt att gå upp på morgonen. Just nu är jag i en sov period, dvs. jag sover när det bara går. Idag gick jag upp 11.15 bara för att jag ska jobba kl. 13...

Ta hand om dig, gumman, Kram

2010-02-12 @ 12:12:35
Postat av: Matilda

jag gillar ert projekt! skulle jag gärna också göra.. men tror nog jag skulle känna mig stressad av någon anledning. liksom känna att jag MÅSTE, (fast jag kanske inte hinner). men, jag gillar verkligen att vara ute och gå. och trettio minuter om dagen har ju faktiskt alla egentligen.. :-)

nåja!

fint projekt!



åh, kaffedoft ja. finns inget godare tror jag!



vad är det du gör med nutrilett?



ja visst var det gulligt gjort av henne!

ha en härlig helg nu!

kram kram!

2010-02-12 @ 12:46:55
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Jenna

Vilken härlig snöbild!

Brukar du träna på iform-gymmet? Jag skulle vilja gå på kettlebell-klass men det finns ju inte på Sats.. Kanske kan jag gå och "dropinträna" på ex iform for att prova.. :)



Vad synd att du inte kom med på Bootcampen! kommer bli ett par riktigt härliga dagar! Håll utkik på hemsidan för ofta är det ändå ngn som inser att dom inte kan och försöker hitta ngn som vill ta över platsen.



Hoppas ni får en riktigt bra helg Emilia!

2010-02-13 @ 12:08:09
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback