Leva livet l å n g s a m m a r e

Ibland behöver jag på påminna mig själv. Som nu till exempel. Att leva långsammare. Jag tror nämligen att man minns livet bättre på så sätt.

Kom upp i morse, men det måste ha sett roligt ut - blunda, öppna ögonen och blunda igen - jag kunde inte riktigt bestämma mig...Men det var bra - har haft så många sovmorgnar att jag nu gör annorlunda.

Igår var det en något stingslig dag - huvudvärk så in i bomben - men jag lyckades städa köket ordentligt och gå till återvinningen och lämna en hel del. Så jag kände mig nöjd, och det är huvudsaken!

Alldeles strax är det dags att bege sig, ska jobba några timmar, mellan klockan 11 och 15. I vanlig ordning är det Nutrilett - och det är sista veckan. Dessutom är det nya uppdrag på gång - bland annat dessa kryddor! De är afrikanska och det är Santa Maria som står bakom dem. De ska jag dema och sälja senare i vår!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Dom kryddorna såg riktigt spännande ut i mina ögon :) Ska ¨hålla utkik efter dem när de kommer ut i butik!



Jag behöver oxå påminna mig själv om att leva långsammare då och då, eller snarare regelbundet. Just nu kan jag inte det på grund av den extra tentan som ska läras in på lite väl kort varsel, men jag har lovat mig ett par riktigt långsamma dagar därpå som återhämtning!



Hoppas du får en trevlig helg Emilia!

Kram

2010-02-19 @ 21:44:55
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback