B-party! Becoming 30! Bästa festen!

Ja, Maria sa det på ett sätt som beskrev situationen lite grann - "Emilia skriver inte så mycket på bloggen just nu, men det är för att hon har haft så mycket att göra". Ja. Det kan man säga. Natten mellan 29 år och 30 år gjorde jag pajer, det var lite kul, men klockan två insåg jag att nu måste jag sova. Under festdagen fixade jag ihop två tårtor (Ulliz gjorde en gluten och laktosfri) och Sven var snäll och hjälpte till med bålen (det stod på receptet att de stora barnen kunde vara med och skära frukten....)

Vid fyra kom de första gästerna - och de sjöng ute i kylan för mig - det var Ulliz, Ida, Emsan och Anders. Sedan var det en jämn ström fram till klockan sex ungefär. Vi hade två yngre gäster - Klara förstås och lille Adam, som är son till Anders och Rebecka.

Jag och Sven möblerade om lite grann - så alla kunde sitta, och det funkade bra. Ja, det enklaste blir nog lite bilder, eller vad säger ni?


















Kommentarer
Postat av: Emily

Tusen tack för en jättetrevlig fest med god mat. Vilka fina bilder du har lagt ut. Speciellt den på muggarna gillar jag. Hoppas du är nöjd med dagen! :)



Puss, puss

Emsan

2010-01-31 @ 14:15:02
URL: http://www.emforme.se
Postat av: Sven

Fantastiskt roligt! Tack Emilia, du är nummer fett! Förlåt Du är nummer ETT ska det naturligtvis vara.



Många kramar

Svenne

2010-01-31 @ 15:44:17
Postat av: Dorot

Vad fint!!! Vad glad jag är att det gick så bra på festen. Ta hand om dig nu. Städa inte för mycket..

2010-01-31 @ 18:51:27
Postat av: Kostas

Fina bilder Emilia!!! Vad skönt det va att träffa dina vänner, och speciellt några som man inte sett på länge. Kram /K.

2010-02-01 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback