Protein...Fråga....Kallt

Det är alltid trevligt med hjärnaktivitet, men just nu blandar jag friskt. Min syster föreslog att jag skulle göra en lista - och det har jag gjort. Jag ska ta mig an vardagsrummet. Och skriva lite. Klockan 18.00 ska jag på mässa vilket innebär att jag går hemifrån strax efter klockan fem. Medvetet närvarande hela tiden. Är lite sugen på en till kopp kaffe, men det blir lite kaka på kaka.


Jag skrev en artikel om kolhydraters oförtjänta rykte och där har det uppkommit en fråga, som jag gärna vill kunna svara på - så jag har frågat Jenna om hon kan hjälpa mig, för jag är lite osäker. Här är i alla fall artikeln.


Min syster, eller egentligen båda systrarna, åker till Warszawa för att gå på begravning. Jag finns där med, fast mer på en tankenivå. Jag stannar hemma med Frasse, men på fredag ska jag ta mig en stund i tysthet.


Hundradagarsutmaningen går bra - jag är ute varje dag och går, ibland längre stunder, men minst en halvtimme om dagen! På torsdag, imorgon hoppas jag på en träning på friskis. Det ska gå bra!


Jag har ju som sagt tio timmar som jag ska arbeta denna vecka med företaget - och jag har än så länge gjort 0 timmar - hjälp mig gärna att motivera mig! En timme idag tänkte jag! Efter att syrran har gått från mig så ska jag satsa. Vid 15.30. Så jag behöver pepp, pepp och pepp!

Kommentarer
Postat av: Dorot

pepp, pepp, pepp

kram

2010-01-06 @ 20:27:13
Postat av: Svenne

Pepp pepp pepp

2010-01-06 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback