Ibland är det bra att bara släppa...

Jag har en ny bra vana. Jag drar några lättnadens suckar om dagen - och det är så skönt! Trots att jag inte har något att vara lättad över så är dessa suckar bra för kropp och knopp. Så det är mitt tips till dig - testa! Ikväll umgås jag med mina vänner, ska strax gå ut och hänga i någon bar. Det är trevligt och opretentiöst. Jag bjuder på lite bilder, de säger en del. Vädret har varit bra idag och brännan har bättrats på. Jag läser en bok. Den handlar om ett hundmord. Och om en ung man/pojke som ser världen ur ett annat perspektiv än normen. Jag fastnar för sådant som hur kärlek visas mellan honom och pappan. Tänk att formuleringar kan få mitt hjärta att darra...

Melodin just nu









Kärlek. Vad är det? Det kanske är allt, men jag vill veta exakt. Finns det gränser och när passerar man dem? Finns det inslag av smärta kanske... Och hur bra är det egentligen? Jag undrar också hur jag gör med kärleken. Hur jag tar hand om den. Liksom, ger den näring.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback