Ja men just ja!

Nu på morgonen gjorde jag en lista på vad jag VILL göra idag. Den blev ganska lång. Och jag glömde en sak - jag vill ju gå ut en stund i solen. Trots att jag fortfarande är förkyld så tror jag det kan fungera - lite frisk luft och några minuter i solen blir ju ypperligt!

Ni kanske är sugna på min VILL-lista?

1. Skriva min artikel
2. Blogga och maila om bion (vi är några som ska gå och se Alice i Underlandet på söndag!)
3. Sortera tvätten
4. Läsa
5. Göra kort till Emily och Ulliz (jag förklarar senare)
6. Duscha och tvätta håret
7. Lyssna på CD:n din möjlighet Nu!

Brukar ni skriva upp små listor på vad ni vill göra? Eller är det mer måste-listor? För mig funkar det bra eftersom då behöver jag inte hålla det i huvudet. Det finns så mycket som jag vill göra!

Fåglarna kvittrar därute - jag måste UT!


Kommentarer
Postat av: Dorot

Det har du rätt i. Det finns inget bättre än lite sol så mitt(?) i vintern. Det lär du behöva nu när du är förkyld, vännen.

Jag skriver faktiskt aldrig någon lista på vad jag ska göra. Jag har det i huvudet eller så gör jag det spontant, bara som det kommer. Jag tror att jag hade känt mig stressad av att skriva sådana listor, men vi är ju olika...

Kram på dig, gumman, Krya på dig

2010-03-03 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback