Busbra dag. Bad. Yoga

Det finns fördelar med att kliva upp lite tidigare. Man får mer gjort, och det känns att man har mer tid. Jorå, så är det. Sen finns det finfina effekter av att sova ut också. Men det känns lite kaka på kaka att redogöra för det. Ni känner mig vid det här laget. Ja just det. Det var dejt i måndags - det gick finemang, promenerade hela dejten och pratade familjekonstellationer. Inte konstigt att jag sedan fick ett tack, men nej tack, via sms. Det roliga var att sms:et nästan var skrivet som ett avslag på en jobbansökan "vi tackar för ditt intresse...." haha, så jag fick mig ett skratt i alla fall. Det som skrämmer mig är kärleken till mitt egna singelliv. Men sjuttsingen, det är väl också härligt! Emily berättade att jag tidigare alltid sa att jag aldrig skulle klara att vara singel. What? Har jag sagt det?? var min reaktion. Se där, vad man utvecklas.

Jag funderar på en gästblogg att skriva, var ska jag avslöja ifall det blir av. Men tankarna kommer till "hur du blir hälsosam i ditt företagande" - vad tror ni om den?

Hur har du varit hälsosam idag? Vad är hälsa för dig?

Jag har:
*promenerat innan lunchen
*träffat en vän (om inte det är hälsa så vet jag inte vad det är!!)
*badat varmt
*ätit regelbundet
*tagit pauser i jobbet
*ska gå på yoga!

Jag kan berätta att jag imorse mådde lite sådär. Ganska dåligt, och det var magen som spökade. Och visst att jag kunde gå iväg (hade ett möte om min hemsida på skrapan) men jag hade svårt med närvaron och kände mig uppblåst och jobbig. Men på eftermiddagen kan jag säga att det lossnade (i dubbel bemärkelse) och nu är jag lugn igen. Du som tycker magen är ett intressant område - gå in och läs detta!




Kommentarer
Postat av: Helena M

Alltid lika kul att kika in här! Ja dejtingträsket är ett kapitel för sig!!! Lustig typ du träffade, lka gott att det gick som det gick! Jag fick mig ett skratt jag med, när jag läste det...

Kram på dig!

2010-11-19 @ 21:04:06
URL: http://www.freewebs.com/zenzele/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback