En rät, en avig, en galen, en trött....

Har lite ont i vänstra hjärnhalvan. Och jag har svårt att arbeta med linserna på. Längtar efter mina glasögon. Fötterna fryser, fingrarna hittar inte tangenterna på samma sätt. Grannen borrar 18.46. Jag ska på dejt och är lite nervös. Och undrar om jag verkligen är född att leva i tvåsamhet. Så mycket enklare att vara ensam på något sätt. Och då resonerar jag så här: hur blir det när jag blir gammal, kommer jag känna mig ensam då? Men är det ett argument för att träffa någon nu, för att inte bli ensam sen? Äh, känns jättefånigt.


Mest nöjd med idag:
* att jag ändå är en positiv prick, trots irriterande linser
* att jag köpte en grön ögonskugga
* att jag har gjort ett schema för företaget denna vecka. Kan avslöja att jag hann med det viktigaste idag
*
att jag är jag. Liksom Emilia The Extended Version. Mitt bästa jag. Just nu. Och ta mig 17, mer sovmorgnar åt folket!


Okej, hybris som jag har just nu, med krämpor i hjärnhalvor och allt, så tror jag det är bäst att sätta stopp där. Trots att jag skulle vilja berätta massor. Men jag får ta det senare. Bjuder på schyssta pics från dagens fika. Och två böcker som jag ska läsa inom kort. Jag håller just nu på med en annan bok - hundraåringen som....

En sak bara - Earl Grey med mjölk är underskattat. Så det så!




Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2010-11-15 @ 21:54:37
Postat av: monkan

vacker! HUR GICK det :)?

2010-11-16 @ 03:09:07
Postat av: Dorota

Vad fin du är!! Och lycka till eller vad man säger till dejten...

Kram

2010-11-16 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback