Lite ofokuserat, men det är bara att köra!

Det verkar hänga i, den där ofokuserade känslan. Men då gäller det att göra något åt saken. Jag letar efter min bankdosa som jag har förlagt, och det tar en massa energi. Så jag tänkte så här - jag kan leta efter den, men inte bara - utan istället försöka städa litegrann.

Dagens hemmautmaning

Hallen - hatthyllan!!!
Arbetsrummet - lägga i alla papper i pärmar, sopa golvet, våttorka golvet. Fixa så att sängen ser bättre ut.
Tvätt! (15-18)

Dagens företagsutmaning

Skriva ihop EN idé som jag har i huvudet sedan länge - och skicka in den! Nu kör vi! (12-13, 14-15)
Fortsätta med min recension (16-17)

Ikväll ska jag till kyrkan på filmvisning, Miraklet i Lourdes - den ska tydligen vara jättebra, så det ser jag fram emot! Efteråt är det diskussion. Men nu måste jag börja med dagens utmaningar - för nu känner jag mig fokuserad - håll tummarna för att lilla dosan återfinns!

Kommentarer
Postat av: Dorot

Hoppas du hittade dosan! Det finns inger mer irriterande som saker som bara försvinner!

Kram

2010-11-02 @ 15:11:59
Postat av: Susanne

Svar: Japp, köpte telefonen med abonnemang från Telia, håller just på att kolla leveransstatus...hmmm... kön verkar vara lång :-(

2010-11-02 @ 16:05:44
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

Svar: Härligt att få ihop så många positiva saker trots att din dag inte hade varit så bra :-) listor kan vara bra... på många sätt. Nej, mina nya samarbetspartners den här gången handlar om produkttester och sponsring till en tävling...



Hoppas te och bokläsning blir precis så mysigt som det låter!

2010-11-02 @ 21:33:45
URL: http://kandy.se
Postat av: Jenna

Hittade du dosan? :) Jag borde ta efter din hemmautmaning tror jag... massvis som behöver göras, men kanske pausar jag ändå, och tar det till helgen! Hoppas du får en finfin Onsdag Emilia! Kram

2010-11-03 @ 09:29:34
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback