Så ja. Lite bättre

Jag sov ut idag och har tagit det lite lugnare. För att få tillbaka det borttappade fokuset. En liten promenad i området gjorde susen och sen hann jag städa ordentligt i arbetsrummet - det kändes kanon! Igår innan jag somnade hittade jag bankdosan...Och det var nästan så att jag började skratta, fast jag var lite för trött, det måste erkännas. Om några timmar börjar yogan. Och jag håller på med tvätt - igen. Jag gjorde halva igår. Nästan som en demonstration över att jag behöver ta det lugnt. Jag gör allt till hälften helt enkelt!

Men blogginläggen då? Där är allt som vanligt - tycker om att pyssla med den - bilder är ju ett måste. Här bjuds på lite föraningar till vinter och ett välstädat kontor! Imorgon ska jag och Svenne på äventyr - återkommer om det!




Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

det där med att få saker gjorda till hälften känner jag igen :)



haha, jasså du, jo kanske skulle försöka mig på det. gravidståuppare! hehe, vore något det! ;) haha, kul att du gillade inlägget!

vad skoj att ni ska till uppsala förresten! japp, fiket heter kardemumma och ligger i bibblan. brukar vara en hel del folk, men får man tag på ett bord är det värt det. myspysiga små rum med kakelugnar överallt!

spännande det där med vad du fixat ihop till ditt arbetsrums dörr... blir nyfiken! :)



ta hand om dig!

kram M

2010-11-03 @ 17:45:18
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Svenne

Gillar, bra jobbat Emilia!

2010-11-03 @ 21:57:21
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

Hihi, tror nog det får förbli en liten hemlis.. men den är nog inte sådär jätterolig för er att höra ändå, men för mig har det varit en stor grej! :)



Ja men eller hur, det går snabbt snabbt snabbt vill jag lova! Spännande fast lite läskigt också på samma gång!



Trist med omskrivningen av artikeln, men skönt att du känner att det går vägen ändå! Ta´t lugnt bara, inte stressa!

2010-11-04 @ 22:35:31
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Molly

hej emilia!

hoppas att du har haft en bra fredag!? min dag har varit bra med bak, film och lite annat pysslande.



ta hand om dig och så får du ha en underbar helg! kramkram

2010-11-05 @ 18:24:16
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback