Bättre än igår! Men sakta i backarna!

Nuförtiden händer det att jag blir lite insnöad. På saker som jag läser om, eller annat som inspirerar. Nu är jag inne på detta med min kost, och det går riktigt bra. Jag har ju som sagt fått för mig att jag är en proteintyp, men det betyder ju inte att jag struntar i kolhydraterna och fettet. Det handlar väl mer om någon slags medvetenhet. För matdagbok och lunchen och middagen tar jag in under tystnad - alltså inget läsande eller annat störande moment. Det har gått bra i två dagar. Men just nu känns det skönt att min förkylning håller på att försvinna. Men jag får lära mig av den senaste gången och inte ta i för mycket. Så idag fortsätter jag med megaslappande i sängen. Fast...jag ska på bio ikväll - men det är lite slapp över det också! Eat, pray and love. Med Julia Roberts. Och Tuva Novotny. Åh, det ser jag fram emot!







Jag har fått förfrågan angående min jacka - ska be min kompis fota mig idag!
Kommentarer
Postat av: Dorot

Ha det så bra på bio.

Kram

2010-10-03 @ 16:51:09
Postat av: Matilda

äta helt i tystnad? oj.. det gör jag nästan aldrig. eller, aldrig. haha! alltid är det musik eller tv på. :) men, så gillar jag inte tystnad heller... måste alltid ha någonting på. så har jag alltid varit.

när jag var liten kunde jag inte ens somna om det var för tyst.... haha.



måste fråga om denna sven som jag hör en del om här i bland, vem är han? en kompis? pojkvän? sambokompis?

2010-10-04 @ 10:51:56
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback