Lördag med Lite planer

Dricker lite varmt citronvatten så här på förmiddagen. Har fått för mig att det är bra. Det känns bra i alla fall! Snart ska jag fixa god gröt, ta det lite lugnt en stund. Igår skulle jag egentligen ha jobbat kväll med mina artiklar, men eftersom jag hade lite svårt att hitta ro blev det Idolkväll med Svenne. Vi hann med en liten promenad också. Idag ska vi ses och åka till Barkarby för att hämta min gamla kamera som har blivit lagad. Sen funderar vi på bio. Och en promenad till. Det känns bra. Egentligen skulle vi ha åkt till Uppsala denna helg, men det blev uppskjutet till om två veckor.

Ja, det blir alltså lite jobb nu här framåt några timmar - men det känns OK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback