Dag 1: Hälso- och Nostalgiresan

Det är lite konstigt att vara här nu, i september – ljuset är annorlunda, det är lite kallare i luften och havet är starkare än vanligt. Jag tog en promenad efter frukost och gick ner till stranden. Den vita sanden bländade mig, havets färg är mörkare och vågorna slog med kraft. I skogen var det skönt, solen strilade genom trädkronorna, och tanken ”jag är här nu” gick igenom huvudet några gånger. Är lite trött, tror det är baksmälla från gårdagens resande. Bröllopet är på lördag och jag ska försöka få tag på min kavaljer idag, kolla om vi ska köpa blommor och så. Jag har gjort ett egenhändigt kort, det är ju min specialité numer. Kanske att jag publicerar det senare, men det får bli efter bröllopet.

Nu ska jag yoga lite. Missade yogan igår på Devas – så jag kör lite själv. Sen ska jag handla lite yoghurt, blev sugen på det!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej hej, allt bra med dig idag? :)

2010-09-02 @ 12:42:02
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback