Ett möte. Och ett bra beslut!

Lite gäsp. Kan bero på att det varit full rulle idag. Lite sånt gillar jag, i lagom dos. Vid tiosnåret träffade jag L som hjälpte mig att sortera bland tankarna - vi satt på Café Fix och en timme gick fort. Skönt att kunna diskutera mina idéer och uppslag. Det handlar alltså om mitt skrivande. Efter det kände jag mig stärkt (tack L!) och tog en promenad runt halva Kungsholmen. Gick först ner Hantverkargatan för att sedan svänga vänster vid Stadshuset och gick då längs vattnet. Skönt och uppfriskande! Solen har ju kommit fram ordentligt de senaste dagarna - så det är bara att njuta! Bra beslut att promenera.

Att det blev halva Kungsholmen beror på att de bygger ganska mycket vid Lindhagen. Så jag knökade in mig på tvärgatorna, för att sedan gå ner för Nordenflychtsgatan. Därifrån gick jag till Kristineberg. Då hade jag varit igång i en och en halvtimme, så det blev tunnelbanan hem. Hann dricka lite blåbärssoppa och äta en banan. Här hemma har jag ätit gårdagens blomkålsexperiment med räkor och sedan läst lite i boken Åse av Denise Rudberg. Och nu har jag lite lätt planerat resten av dagen. Ni kanske undrade vad jag gjorde igår klockan 20.00. Ja, tanken var att det skulle bli någon form av träning, men jag insåg att jag hade gjort tillräckligt, så jag bänkade mig framför Idol istället. Okej då, datorn var på också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback