Jag är trött. Men nyinköpt jacka!

Nu kurrar det lite i magen. Gårdagens soppa är på menyn och jag längtar! Sven och jag ska hänga denna fredag kväll - med mat och idol. Kanske lite Skavlan också. Är livet inte ganska bra ändå? Jag jobbar imorgon, men det känns ok, för det är en ganska kort dag (till 16.00).

Köpte ny jacka idag, på Esprit! Har kikat på den ett tag. Och nu var det dags! Försökte hitta en bild på nätet, den närmsta jag kom var denna - min är lite längre och har kapuschong! Mycket nöjd och inte så farligt dyr! Invigs på söndag!

Att vila är att respektera sin kropp. Så det är planen nu. Först lite dusch, innan dess stryka min kockrock för imorgon!

Vad gör du ikväll?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jättefin höstbild!

2010-09-30 @ 22:30:15
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback