Klarhet & Vision

Den dunsen. Satt fint. Och det handlar inte om det yogapass som jag så glatt deltog i. Nej, dunsen tillhörde en av de tre kassar som jag ska lämna. Med kläder. Som jag inte längre använder. Dunsen symboliserar styrka och ger kraft. Den renar och den ger klarhet. Vad skönt att bli av med den. Påsen alltså. Den kanske får nystart någon annanstans.

Som sagt - yogan gör något med mitt huvud - det kan Sven intyga! Munnen gick i ett efter passet och kände mig stark och glad. Jag märker också att jag klarar av mer nu än när jag började yoga - så bra och viktigt! För på så sätt vill jag fortsätta!

Nu ska jag slösurfa lite och sen sova - imorgon är det tvätt, en intervju, lite ärenden, jobb och kanske kyrkan på kvällen. Vi får se.





Kommentarer
Postat av: Svenne

Det här är utmärkt bra perfekto alltås,kram Svennelino

2010-09-22 @ 23:01:48
Postat av: Dorot

VIsst är det skänt med Yoga, fast jag brukar vara tyst och lite melankolisk efteråt...

Kram

2010-09-23 @ 07:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback