No need to say goodbye

The Call är en låt som jag gillar. Regina Spektor. Och Robyns Hang with me är också en favorit. Dagen är utstakad, från lunch och framåt. Tyckte mig känna en lite raspig hals i morse, men har sköljt med salt och druckit kamomillte. Inte ork att bli sjuk - funderar på varifrån raspigheten kommer. Sov med öppet fönster - kan det vara det?

The plan:
Lunch - biffar från frysen, råkostsallad, ris och nykokta kikärtor!
12.15 Åka till Kista och gå till Eggeby Gård - jag har ett bord att bygga! Berättar mer senare!
15.30 Fika på Eggeby Gård med en kompis!
18.00 Kvällsmässan i Eugenia
Middag - ??

Förhoppningsvis kan jag låna kamera av Sven idag - för nu vill jag ta bilder!

Yogan igår var så skön - jag märker att jag tänjer på gränserna och det går bättre och bättre. Funderar på att gå på yoga på måndag också. Men jag har inte bestämt mig än.



Kommentarer
Postat av: Dorot

Hej vännen! Visst är det skönt med Yoga. Jag skulle värda på Rytmyoga igår kväll men ... ledaren dök inte upp och det blev ett baspass i stället...

Kramar på dig

2010-09-16 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback