Planera, Göra, Vila, Mat

Det är en halvtimme kvar tills jag ska gå. Och jag vet inte om jag ska äta nu. Eller sen. Vilket problem, eller hur? jag tror jag satsar på att äta lite senare, men kokar ett ägg så att jag inte får blodsockerfall! Och en avokadomacka. Lunchmellanmål.

Annars är jag mycket i huvudet just nu. Det handlar om att kunna hitta lösningar för dagen. Funderar på när jag ska gå ut och gå - dels är det härligt väder, dels ligger fysisk aktivitet högst upp på min priolista. Jag slänger upp en ungefärlig planering:

11.30-13.30 - Mässa och stan
13.30 Intag av den riktiga lunchen
14.00-15.00 Jobba med artikeln
15.00-18.00 Tvätt
Samtidigt kan jag då ta en prommis på ca en timme, mellan 16-17 förslagsvis
17.00-18.00 Skriva ut mitt arbete med den senaste artikeln och granska medvetet - den ska bli kanon! Det var någon som önskade mig ett slipat skrivande - och det ska jag göra mitt bästa att uppnå!
18.00-19.00 Laga mat - något med blomkål! Hm, då måste jag kika på recept! Kanske nåt sånt här?
19.00-19.30 Middag
19.30 Hämta paket (en bok som jag har beställt!)
20.00 Berättar senare!






Kommentarer
Postat av: Matilda

härliga foton!

blomkål till middag, oj, kan inte ens minnas när jag åt det sist! har liksom glömt bort blomkålens existens! :)



ja, så himla härligt att tiden bara rusar fram! snart är det ju december och jag sitter med en liten bebis i famnen.. åh! :)



ha en fin dag nu!

2010-09-28 @ 12:14:23
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Ewa Arvidsson

Din blogg har blivit mycket bättre och foton är strålande.Är lite nyfiken på Din jacka det syntes bara en krage Fortsätt att skriva och fota det är jättekul och man blir uppiggad av Dina fantastiska recept Vi syns Ewa

2010-10-02 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback