Varit på Möte - en känsla av Inspiration!

Sitter på biblioteket vid Fridhemsplan - ska strax ta en fika. Känner mig glad och inspirerad - har varit på möte hos en tidning som jag har fått ett uppdrag ifrån. Ja, det är nästan så att jag vill söka jobb på en redaktion, häftigt är det! Så mycket kunskap som finns där. Och tänk att göra en hel tidning tillsammans! Så peppad som jag är ska jag sätta mig ner och formulera vad vi gick igenom.

Annars en ganska lugn måndag - imorgon börjar det riktiga arbetet! Idag förarbete - det passar.

Fick en massa tidningar från redaktören också - så nu kan jag verkligen hämta inspiration!

Hur har er måndag varit?

Vi syns senare!

Emilia

Kommentarer
Postat av: Dorot

Vad roligt!!! Hoppas du får det jobbet!

Kram

2010-09-20 @ 19:18:49
Postat av: Matilda

kul med tidningsredaktion, håller med, man lämnar alltid de platserna med massor av inspiration! jag skulle också gärna jobba på ett sådant ställe, parallellt med det jag jobbar med nu! vore roligt! hela atmosvären liksom. skapande!



ja svampen var suveränt god!! :-) (alltså värt all rensning.. hehe!)



haha, ja när jag har någon ny spotifylista ska jag absolut dela med mig! mattias terrar mig mest för att jag bara spelar samma samma samma jämt... ska försöka utveckla den (förnya), då återkommer jag! hehe!



krya på dig!

2010-09-21 @ 19:13:03
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Molly

det låter som att du har haft en bra och givande måndag :) vilken typ av tidning ska du skriva för? :)



ang. gröten så kan den rekommenderas, väldigt god.



ha nu en fortsatt bra tisdagskväll och vecka! kramar

2010-09-21 @ 19:25:56
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback