Världens Bästa Lördag!

Ibland är det skönt att bara vara. Och det bästa av allt - idag lyckades jag. Att bara vara alltså! Jag har badat, läst och ätit. Jag tänkte faktiskt fortsätta att läsa - och sen somna. Så jag borstar tänderna nu. Klockan är strax innan halv tio, men jag känner mig trött. Det har varit en intensiv vecka - och sömn är viktigt! Jag är en sådan person som blir "dålig" och sömnen sviktar. Och maten gör ju sitt också. Har varit nöjd med maten denna veckan - ordentligt och regelbundet. Det är inte alltid lätt att få till det. Men då får man prioritera! Köpte mat idag på City Gross i Bromma, efter att ha jobbat med Naoi groups dumplings och edamamebönor, och jag hittade en häftig Korma Curry som jag köpte (har ingen kamera, men det ska inköpas en imorgon!). Ska testa den på min linssoppa och på fisksoppan (tänkte köra en del matlagning i veckan, storkok inför hösten). Sen köpte jag en jordgubbshårinpackning som jag testade i badet. Nu sitter jag i min gråa mysdress och härligaste tröjan. Och så är det söndag imorgon - det känns skönt, då har jag en hel dag som jag kan ta det lugnt! Ska inviga jackan imorgon!






Kommentarer
Postat av: Dorot

Var jackan bra? Jag tycker om Esprit, de har fina kläder.

Kram

2010-09-26 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback