Efterverkningar

Jag har en massa konstiga ord och meningar som kommer ur hjärnan - därför har det varit svårt att arbeta idag. Och jag har kommit på att jag, trots att jag är kvinna, har svårt att göra flera saker samtidigt. I alla fall skriva och lyssna på musik samtidigt. Näe. Det går inte. Det kallas för multitasking. Och det är något som jag inte gör. Känner åtminstone en person som multitaskar, men jag tror inte helt och fullt på konceptet. Liten korrigering - när jag bloggar är det helt okej att lyssna på till exempel Regina Spektor. Som jag gör nu. Men inte att skriva artiklar och knåda texter. Silence is required.

Man kanske skulle ta sig en kopp te ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback