Tack för imorgon - visualisering

Jag träffar Herr V(H) i Kista och solen skiner på vår väg till Gården

Vi skrattar och är glada över denna Hälsans Dag

I påsen guppar dagens Lunch - linssoppa och pannkakor

Vi ser de andra på Gården och hälsar varmt på varandra, vi är taggade inför uppgiften

Jag skriver upp mina klokheter på det redan förberedda blocket. Alla pennor fungerar och jag känner mig tillfreds och redo inför Uppgiften

Vi äter lunch och en blåbärsmuffins och känner en värme och kärlek i och med att vi ger näring åt oss själva

Klockan 13.00 påbörjas dagen - jag får inspiration från andra Utställare och Solen ger oss en fantastisk dag!

Det är Lagom med Folk och jag knyter en del värdefulla kontakter

Klockan 14.00 lyssnar jag på min kollegas föreläsning om Socker.

Klockan 15.00 är det min tur - jag känner mig fantastiskt glad över de som är där, kända och okända. Vi får en bra kommunikation om Lycka och skratt blandas med allvar. Jag känner mig nöjd. Allt är ok. Tack!





Du är det finaste jag vet
Kommentarer
Postat av: Svenne

Svenne skriver en mycket positiv kommentar om den otroligt fina söndagen.

2011-04-09 @ 22:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback