Att bläddra i bloggen

Det är ett ganska fint arkiv att gräva i, min blogg. Dels kan jag ta reda på var, när, hur på ett enkelt sätt och dels kan jag läsa om sådant som jag med all säkerhet har glömt (jag har skrivit drygt 1200 inlägg sedan starten). Det var riktigt roligt att se vad jag gjorde för ett år sedan. Jag tänker också på var jag befann mig rent själsligt. För det kan jag minnas genom att se vilka platser jag befann mig på. Jag vet att jag vara ganska trött efter förra sommaren. Det var en del resande och hälsa-på:ande. Till exempel Belfast. Och ett bröllop i september. Allt var roligt och spännande. Men jag behövde vila sen.

Skillnaden nu är att jag känner mig utvilad. Och något närmare mig själv. Och jag vet att jag söker något. Vad? Det vet jag ännu inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback